czwartek, 11 października 2012

Scuse me while I kiss the sky





























4 komentarze:

  1. Przejrzałam całego Twojego bloga, jesteś bardzo zdolna:) Uczęszczasz do jakiejś szkoły artystycznej? Skąd czerpiesz inspiracje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) skończyłam Liceum Plastyczne a teraz jestem na wzornictwie ze specjalnością architektura ubioru. co do inspiracji to trudno określić, napływają zewsząd, czasem w najmniej spodziewanych momentach lampka w głowie się zaświeci i jest :) :)

      Usuń
  2. Bardzo chciałabym mieć takie buty!! No właśnie. Skąd bierzesz inspiracje? Można u Ciebie zamówić takie buciki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inspiracje jak już napisałam powyżej czerpię ze wszystkiego co mnie otacza:) cieszę się, że się podobają :D oczywiście mogę takie zrobić na zamówienie :)

      Usuń